Proponowany porządek obrad

  1. Otwarcie XIII sesji Rady Gminy Inowłódz VI kadencji.
  2. Stwierdzenie prawomocności obrad sesji.
  3. Zatwierdzenie porządku obrad.
  4. Przyjęcie protokołu z obrad XII sesji.
  5. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie między  sesjami.
  6. Informacja Wójta o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
  7. Informacja na temat analizy oświadczeń majątkowych Radnych.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy Inowłódz na rok 2011.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości opłaty targowej.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia taryf za dostawę wody z ujęć gminnych i przyjmowanie ścieków do oczyszczalni w Spale.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w formie przetargowej nieruchomości stanowiących własność Gminy Inowłódz /dz. ozn. nr 14/19 w Konewce/.
  14. Podjęcie uchwały w sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych  z mieszkańcami Gminy Inowłódz.
  15. Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia Uchwały Nr VI/45/2011 Rady Gminy Inowłódz z dnia 21 kwietnia 2011 r. w sprawie trybu postępowania o udzielenie dotacji z budżetu Gminy Inowłódz podmiotom niezaliczanym do sektora finansów publicznych sposobu jej rozliczania oraz kontroli wykonania zleconego zadania.
  16. Podjęcie uchwały w sprawie trybu postępowania o udzielenie z budżetu Gminy Inowłódz dotacji podmiotom niezaliczanym do sektora finansów publicznych i niedziałającym w celu osiągnięcia zysku, sposobu jej rozliczania oraz sposobu kontroli wykonania zleconego zadania.
  17. Informacja o realizacji wniosków zgłoszonych na XII sesji.
  18. Interpelacje i zapytania.
  19. Wolne wnioski i informacje.
  20. Zamknięcie obrad XIII sesji Rady Gminy Inowłódz.

 

Przewodniczący Rady Gminy Inowłódz

mgr inż. Marek Leszczyński

Pin It