Proponowany porządek obrad

  1. Otwarcie VII sesji Rady Gminy Inowłódz VI kadencji.
  2. Stwierdzenie prawomocności obrad sesji.
  3. Zatwierdzenie porządku obrad.
  4. Przyjęcie protokołu z obrad VI sesji.
  5. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
  6. Informacja Wójta o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
  7. Informacja z działalności Ochotniczych Straży Pożarnych za rok 2010.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy Inowłódz na rok 2011.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia zmian w statucie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Inowłodzu.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Programu ds. przeciwdziałania przemocy w rodzinie i ochrony ofiar przemocy w rodzinie w Gminie Inowłódz.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie trybu i sposobu powołania i odwoływania członków Gminnego Zespołu Interdyscyplinarnego.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie określenia zasad umieszczania reklam na terenach, obiektach i urządzeniach komunalnych na obszarze Gminy Inowłódz.
  13. Informacja o realizacji wniosków zgłoszonych na VI sesji.
  14. Interpelacje i zapytania.
  15. Wolne wnioski i informacje.
  16. Zamknięcie obrad VII sesji Rady Gminy.

 Przewodniczący Rady Gminy Inowłódz

mgr inż. Marek Leszczyński

Pin It