Proponowany porządek obrad 

  1. Otwarcie III sesji Rady Gminy Inowłódz VI kadencji.
  2. Stwierdzenie prawomocności obrad sesji.
  3. Zatwierdzenie porządku obrad.
  4. Przyjęcie protokołu z obrad II sesji.
  5. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
  6. Informacja Wójta o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
  7. Podjecie uchwał w sprawie:

    a) zmian budżetu Gminy Inowłódz na rok 2010;
    b) uchwalenia Statutu Zakładu Usług Komunalnych w Inowłodzu;
    c) ustalenia wynagrodzenia dla Wójta – Pana Zenona Chojnackiego;
    d) ustalenia zryczałtowanej diety dla Przewodniczącego i Wiceprzewodniczących Rady Gminy Inowłódz;
    e) zasad otrzymywania i wysokości diet przysługujących radnym za udział w posiedzeniach rady i komisji oraz zwrotu kosztów podróży służbowych;
    f) ogłoszenia wyborów organów sołectw w Gminie Inowłódz;
    g) zatwierdzenia rocznego ramowego planu pracy Rady Gminy Inowłódz na 2011 rok;
    h) uchylenia Uchwały Nr XLI/210/2010 Rady Gminy Inowłódz z dnia 18 lutego 2010 r. dotyczącej zasad udzielania dofinansowania na usuwanie azbestu lub wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Inowłódz;
    i) wyboru Radnych Rady Gminy Inowłódz do Społecznej Komisji Mieszkaniowej.

  8. Informacja o realizacji wniosków zgłoszonych na II sesji.
  9. Interpelacje i zapytania.
  10. Wolne wnioski i informacje.
  11. Zamknięcie obrad III sesji Rady Gminy.

  Przewodniczący Rady Gminy Inowłódz

mgr inż. Marek Leszczyński

Pin It