Proponowany porządek obrad

  1. Otwarcie XXV sesji Rady Gminy Inowłódz VI kadencji.
  2. Stwierdzenie prawomocności obrad sesji.
  3. Zatwierdzenie porządku obrad.
  4. Przyjęcie protokołu z obrad XXIV sesji.
  5. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
  6. Informacja Wójta o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
  7. Informacja o przebiegu wykonania budżetu Gminy Inowłódz za I półrocze 2012 r.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy Inowłódz na rok 2012.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla niepublicznych szkół o uprawnieniach szkół publicznych, w których jest realizowany obowiązek szkolny lub obowiązek nauki, oddziałów przedszkolnych przy tych szkołach.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie podziału Gminy Inowłódz na stałe obwody głosowania, ustalenia ich numerów, granic oraz siedzib obwodowych komisji wyborczych.
  11. Informacja o realizacji wniosków zgłoszonych na XXIV sesji.
  12. Interpelacje i zapytania.
  13. Wolne wnioski i informacje.
  14. Zamknięcie obrad XXV sesji Rady Gminy.

Przewodniczący Rady Gminy Inowłódz

         mgr inż. Marek Leszczyński

 

Pin It