plakat tenis

Do pobrania:

Regulamin Mikołajkowego Gminnego Turnieju Tenisa Stołowego

Zgoda rodzica na udział dzecka w Turnieju

Oświadczenie zawodnika

ZAPROSZENIE

W trosce o prawidłową interpretację najistotniejszych aktów prawnych dotyczących sprzedaży i podawania napojów alkoholowych zapraszamy na szkolenie dla właścicieli oraz personelu punktów sprzedaży napojów alkoholowych działających na terenie Gminy Inowłódz. 

Termin szkolenia 8 grudnia 2017 r. (piątek) o godz. 1400 w Sali OSP Inowłódz, ul. Tuwima 15.

Szkolenie jest bezpłatne, czas trwania: 2 godziny szkoleniowe.

Uczestnicy po zakończeniu szkolenia otrzymają odpowiednie certyfikaty oraz materiały edukacyjne.

Prosimy o potwierdzenie udziału w szkoleniu do dnia 5 grudnia 2017 r.  (wtorek) do Pani Renaty Dąbrowicz – Sekretarza Gminnej Komisji, tel. 44 710 10 06, 512 372 407 lub email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

Wójt Gminy Inowłódz serdecznie zaprasza Mieszkańców Gminy Inowłódz do udziału w konkursie Osi Priorytetowej IV Gospodarka niskoemisyjna, Działanie IV.1 Odnawialne źródła energii Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.

W ramach konkursu Gmina Inowłódz będzie starać się o dofinansowanie na:

·         zakup i montaż instalacji fotowoltaicznych do produkcji prądu na własne potrzeby;

·         zakup i montaż kolektorów słonecznych do podgrzewania ciepłej wody użytkowej;

·         wymianę kotłów węglowych na kotły opalane pelletem.

Osoby zainteresowane prosimy o pobranie załączników, uzupełnienie i dostarczenie do siedziby Urzędu Gminy Inowłódz do dnia 08.12.2017 r.

Do pobrania ankieta: 

Deklaracja do pobrania: 

Oświadczenie do pobrania:

 

 

plakat spotkanie grudzien

DO POBRANIA PROGRAM SPOTKANIA:

sesja 39

MIESZKAŃCY GMINY INOWŁÓDZ

Informuję, że XXXIX sesja VII kadencji Rady Gminy Inowłódz odbędzie się dnia 30 listopada 2017 r. o godz. 13:00 w zamku Kazimierza Wielkiego  w Inowłodzu.

Proponowany porządek obrad: