Zamówienie publiczne: Druk i dostawa materiałów promocyjnych (notesy, torby papierowe, Pendrive, etui na CD)

 

Na realizację zadania Gmina Inowłódz otrzymała środki z Unii Europejskiej z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013; Oś Priorytetowa III - Gospodarka, Innowacyjność, Przedsiębiorczość; Działanie III.5: Infrastruktura turystyczno-rekreacyjna.

 

Formularz ofertowy wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Gminy w Inowłodzu, ul. Spalska 2, 97-215 Inowłódz - Punkt Obsługi Interesanta.

Terminem składania ofert jest dzień: 22.03.2012 r., godziny 10:00.

 

 

 

 

ZAWIADOMIENIE o wyborze oferty najkorzystniejszej - 29 marzec 2012 r.

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Nr GI.271.1.2012 przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, ogłoszonego w dn. 14.03.2012 r., na „Druk i dostawę materiałów promocyjnych (notesy, torby papierowe, Pendrive, etui na CD) dla projektu pn.: Rozbudowa, adaptacja i częściowa rekonstrukcja ruin zamku Kazimierza Wielkiego w Inowłodzu” Zamawiający jako ofertę najkorzystniejszą wybrał ofertę firmy:

P.H.U. UMPOMINEK,
97-046 Łódź, ul. Armii Krajowej 32
z ceną 17 004,75 zł brutto.

 Wyboru Wykonawcy dokonano w oparciu o określone w zamówieniu kryterium, tj. kryterium najniższej ceny (CENA 100%).

 

Termin składania ofert upłynął w dniu: 22 – 03– 2012 r. o godz. 1000
Otwarcie ofert odbyło się w dniu: 22 – 03 – 2012 r. o godz. 1030

 

Do upływu terminu składania ofert złożono 13 ofert.
Wymagane warunki udziału w postępowaniu spełnia 12 wykonawców.
Z postępowania wykluczono 1 wykonawców.
Odrzucono 1 ofert, w tym 0 ofert odrzuconych ze względu na rażąco niską cenę.

 

Do pobrania: ZAWIADOMIENIE o wyborze oferty najkorzystniejszej

 

 

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską
z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

naglowek_RPO_COP

Fundusze Europejskie dla rozwoju regionu łódzkiego

Drukuj